Trainingen

Overzicht van alle wandeltrainingen op de baan en in het bos en een overzicht van de wandeltochten.

Wanneer?Wat?Waar?Trainer(s)?Voor wie?
Maandag
09.15-10.15Sportief wandelenN&M centr.
IJzeren Man
Henny WissinkJe kunt 4x15 minuten rustig wandelen. Extra aandacht voor behoud kracht en lenigheid.
Groep kent wachtlijst.
10.30-11.30Sportief wandelenN&M centr.
IJzeren Man
Henny WissinkJe kunt 4x15 minuten rustig wandelen. Extra aandacht voor behoud kracht en lenigheid.
10.30-11.30Sportief wandelen snel tempoN&M centr.
IJzeren Man
Margriet FischerIedereen die uitgedaagd wil worden om persoonlijke grenzen te verleggen. Je kunt 3x20 minuten wandelen. Uithoudingsvermogen, aandacht kracht, coördinatie en techniek
Dinsdag
10.30-11.30Sportief wandelenN&M centr.
IJzeren Man
Theo BeelenJe kunt 4x15 minuten wandelen.
19.15-20.15Nordic WalkingBaantraining
van april tot en met september bij Natuur en MileuCentrum IJzeren Man
Karin Heeskens-ReijnenStartende en snellere nordiccers, 3x20 minuten wandelen lukt. Start kan tijdens of na techniekcursus.
Woensdag
09.00-11.00Recreatief wandelen, tochtZie agendaOnder leiding van gids/ wandelbegeleiderJe wandelt 5,3 km/uur, afstand 10 km. Gelegenheid om gezamenlijk iets te drinken.
Donderdag
09.00-10.00Nordic WalkingN&M centr.
IJzeren Man
Annemie SaesStartende en snellere nordiccers, 3x20 minuten wandelen lukt. Start kan tijdens of na techniekcursus. Groep kent wachtlijst.
10.15-11.15Nordic WalkingN&M centr.
IJzeren Man
Annemie SaesStartende en snellere nordiccers, 3x20 minuten wandelen lukt. Start kan tijdens of na techniekcursus.
19.15-20.15Sportief wandelenBaantraining
van april tot en met september bij Natuur en MileuCentrum IJzeren Man
Ary BruggemanJe kunt 3x20 min. wandelen.
Veel afwisseling, regelmatig speelse vormen.
Vrijdag
09.30-11.00Recreatief wandelen (rustig)Dennenoord,
voorlopig vaste startplaats
GidsRevaliderende/ startende/ oudere wandelaar. Tempo 4km/u. Na het wandelen gezamelijk iets drinken.
09.30-11.00Recreatief wandelen (korte afstandZie
agenda
Onder leiding van gids/ wandelbegeleiderAls 10 km aaneengesloten nog iets teveel is. 5km/u, afstand 7 km. Erna kan iets gedronken worden.
16.00-17.00Sportief Wandelen (snel tempo)N&M Centr. IJzeren ManGeert Heeskens- ReijnenIedereen die uitgedaagd wil worden om zijn grenzen te verleggen. Je kunt 3x20 minuten wandelen. Versnellen, aandacht kracht, coördinatie.
16.00-17.00Sportief Wandelen (langzaam tempo)N&M Centr. IJzeren ManKarin Heeskens- ReijnenGeschikt voor startende bewegers, met name ook bewegers met beperking (COPD, overgewicht, diabetes, artrose.
Zaterdag
09.00-10.00Nordic WalkingN&M Centr. IJzeren ManGerlie Reemers/ Karin Heerkens-Reijnen/ Geert Heeskens-ReijnenRedelijke conditie, 3x20 minuten wandelen. Start tijdens of na techniekcursus. Na training iets drinken.
09.00-10.00Prestatief WandelenDiverse locatiesTheo Beelen Prestatieve intervaltraining. Je kunt 5x10 minuten 6,5 km/u wandelen.
Zondag
09.00-11.00Recreatief WandelenZie agenda. Afstand 10 km, snelheid 5,3 km/u. Er wordt gezamenlijk iets gedronken.